درآمد ۵۰ میلیون دلاری بازیگر نقش اول فیلم باربی

مارگو رابی علاوه بر نقش اصلی، تهیه‌کنندگی فیلم را هم بر عهده داشته است

مارگو رابی قرار است درآمد هنگفتی از باربی داشته باشد.

این ستاره استرالیایی نقش اصلی این فیلم را بازی کرده است که بر اساس شخصیت عروسک همنام شرکت ماتل است، و در عین حال تهیه‌کنندگی فیلم را هم بر عهده داشته است.

به گزارش نشریه ورایتی به نقل از سه منبع، رابی قرار است حدود ۵۰ میلیون دلار (۳۹.۴ میلیون پوند) از محل حقوق و پاداش گیشه درآمد داشته باشد.

نمایندگان رابی به درخواست ایندیپندنت برای اظهارنظر در این زمینه پاسخی ندادند.

رابی تهیه‌کنندگی این فیلم را از طریق شرکت فیلمسازی‌اش، لاکی‌چپ اینترتینمنت، بر عهده داشت. او این شرکت را در سال ۲۰۱۴ با تام اکرلی، که اکنون شوهرش است، تاسیس کرد. تولیدات قبلی آن‌ها فیلم‌های «پرندگان شکاری» و «زن جوان آتیه‌دار» در سال ۲۰۲۰ را شامل می‌شود.

هفته گذشته، گزارش شد که فروش گیشه جهانی «باربی»، به کارگردانی گرتا گرویگ، از یک میلیارد دلار عبور کرد‌ــ بالاترین رقمی که تاکنون فیلمی به کارگردانی یک زن به دست آورده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش ورایتی، انتظار می‌رود به‌دلیل موفقیت فیلم، پاداش و درآمد اضافی نصیب گرویگ هم بشود.

بدون احتساب تورم، فقط ۵۳ فیلم تاکنون توانسته‌اند از مرز [فروش] یک میلیارد دلار بگذرند. 

سه فیلمی که یکی از دو کارگردانش زن بوده است و هنوز جلوتر از «باربی» قرار دارند عبارت‌اند از «یخ‌زده» (۱.۳ میلیارد دلار) و «یخ‌زده ۲» (۱.۴۵ میلیارد دلار)، در هر دو جنیفر لی یکی از دو کارگردان فیلم بود، و «کاپیتان مارول» (۱.۱ میلیارد دلار)، با کارگردانی مشترک آنا بودن.

«باربی» همچنین از فیلم ابرقهرمانی ۲۰۰۸ کربستوفر نولان «شوالیه سیاه» پیشی گرفت تا جایگاه بهترین فروش دو هفته اول سینماها را از فیلم‌های شرکت برادران وارنر برباید و از آن خود کند. 

پیش از اکران «باربی» در ۲۱ ژوییه، در نشست مطبوعاتی، رابی گفت که پس از نقش چشمگیرش در فیلم سال ۲۰۱۳ مارتین اسکورسیزی با موضوع اختلاس، «گرگ وال‌استریت»، وام مسکن مادرش را یکجا تسویه کرد. 

ستاره «باربی» در برنامه «صبح یکشنبه» شبکه سی‌بی‌اس گفت: «او از وام مسکن خانه پول برمی‌داشت، به من پول قرض می‌داد، بنابراین همیشه می‌دانستم که باید این پول را به او پس بدهم.»

«و بعد یک روز، وقتی به اندازه کافی پول درآوردم، کل وام مسکن را یک‌جا پرداخت کردم. گفتم مامان، دیگر نگران آن وام مسکن نباش. دیگر وجود ندارد.»

رابی در ادامه گفت: «هرچه به مادرم بدهکار بودم، همه‌اش را نوشته بودم.» و افزود که آن تکه کاغذ را «نگه داشته بود». او گفت: «صادقانه بگویم، هرکس جای من بود... همان کار را برای مادرش می‌کرد.»

مارک مارون، کمدین و پادکست‌ساز، اخیرا در مقابل مردان راست‌گرایی که «باربی» را متهم کرده‌اند به حساسیت‌های جریان «ووک» [بیداری اجتماعی] دامن می‌زند، از این فیلم دفاع کرده است.  

این فیلم اکنون روی پرده سینماها است.

© The Independent

بیشتر از فیلم